Marraskuu

Marraskuu on ensimmäinen kokonaan triathlonkoulun ohjelmaan mukaan treenattu kuukausi, kun lokakuun alussa vältin pari viikkoa juoksua ja kuntosalia maratonilta palautumisen vuoksi.

Oon muuttanut yksin tekemiäni peruskestävyystreenejäni enemmän pk1:n suuntaan, kun ennemmin oon tehnyt pk-treenit enemmän pk2-sykkeillä. Tää on oikeasti aikamoinen saavutus, että saa pidettyä sykkeen tarpeeksi alhaalla. 🙂

Marraskuussa tuli treenattua seuraavasti:
Pyörän päällä 13h 50min
Vedessä 11h 15min
Juoksuaskelia 8h 59min
Voimatreeniä 3h 57min

Yhteensä 38h 1min

Pyörän polkemisessa on vielä paljon kehitettävää! Ei lähelläkään oikeaa.

Viikko päättyi lumijuoksuun

Tänään oli lasten lentopalloturnaus, joten en päässyt triathlonkoulun yhteistreeneihin. Tänään olisi ollut ohjelmassa uinnin kuvaus. Halusin, että mun uinti kuvataan ja sainkin sovittua kuvauksen eiliselle. Näin kamerasta vilauksen suorituksesta, ja yllättävän hyvännäköiseltä uinti veden pinnan päältä näytti. Siis kun ottaa huomioon kuinka kauan oon osannut vaparia. Toki sitä ei siitä ehtinyt kunnolla analysoimaan, saati että olisin edes osannut. Veden alla kuvatussa pätkässä ehdin nähdä oikean käden vedossa ongelman, vedossa tulee s-mutka. Vasen näytti menevän paremmin. Mihinkään muuhun en ehtinyt kiinnittää huomiota, en potkuihin enkä muuhunkaan. Kunnon analyysia siis ootellessa! 🙂 Täytyy yrittää kiinnittää huomiota tuohon oikean käden vetoon.

Valmennustiimin ja triathlonkoulun porukkalenkilläkin ehdin piipahtaa, ja ei kyllä kertaakaan tuu sellainen olo, että itellä olisi hyvä kunto. Mun lisäksi tällä kertaa mukana oli vain miehiä, ja vaikka porukka jaettiinkin kahteen ryhmään, niin silti mua sai odotella. Aina välillä jonkun pää kääntyi ja varmisti oonko mä vielä mukana. Kai se kunto nousee, kun vaan treenaa. Ja sitä painoa olis kans tiputettava, nostaahan sekin vauhtia.. En vaan tiedä miten hoitaa painonpudotus sekä treenaus + kunnonkohotus samaan aikaan.
Tänne tuli tänään talvi. Jos olisin lähtenyt aamulla lenkille, niin olisin saanut juosta asfaltilla, mutta kävin aamulla vain koirien kanssa ja vasta illalla juoksemassa. Tältä näytti sitten illalla. 🙂 Oli aika raskasta menoa, ja tiputinkin vauhtia kunnolla, että sain sykkeet pidettyä sopivina.

Kotitie ennen lenkin alkua.
Viikon treenit:
Pyöräily 2h 45min
Juoksu 2h 24min
Uinti 2h 15min
Kuntosali 20min
~~~~~~~~~~~~
Yht 7h 44min

(Lisäksi hieronta 1,5h)