Viime viikkojen treenejä

Aina ei ole järkevää treenata ennalta suunniteltuja määriä tai kovia treenejä. Pitää ottaa huomioon muu elämä ja stressitaso. Esimerkiksi mulla tuli viime viikolla vain 4,5 tuntia treeniä. Kevyt viikko kutistui entisestään, kun työasiat kuormittivat normaalia enemmän. On tärkeää löytää itelleen sopiva balanssi treenien ja kaiken muun suhteen. Jos pari treeniä jää väliin, niin ei se maailmaa kaada. Lopputulos on jopa parempi niin! Liikaa treenaamalla voi saada ittensä ylikuntoon, mutta yhtälailla stressi ja siihen nähden isot/kovat treenit voi viedä ylikuntoon.

Omaa kroppaa pitää kuunnella. Joku kertoo, että nyt asiat menee mönkään. Mä oon kerran saanu itteni siihen pisteeseen, että monen asian summa johti siihen, että mulla olis yli kaksi viikkoa putkeen pää kipeä. Silloin piti laittaa kaikki seis. Nykyään koko päivän kestävä pääkipu herättää jo, ja silloin meen ajoissa nukkumaan, että kroppa ja mieli ehtii palautua pitkien yöunien aikana. Tarvittaessa seuraavana yönä taas 9-10 tunnin yöunet. Ja on eri asia, jos ei jaksa lähteä lenkille tai ei huvita lähteä lenkille. Sekin pitää opetella erottamaan.

Ostin pyörään uuden lampun, kun vanha valo ei kyllä häävi ollu. Nyt näkyy ees vähän paremmin. Hain tuon valkoisen lampun, kun totesin sen Sannalla toimivaksi.

Viikko 41:
Pyöräily 2h 47min
Uinti 1h 59min
Voima 1h 55min
Juoksu 1h 40min
—————–
Yhteensä 8h 21min

Viikko 42:
Juoksu 2h 8min
Pyörä 1h 26min
Uinti 55min
————
Yhteensä 4h 29min

Ninni

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

 
Tykkää jutusta