Irvistystä irvistyksen perään

Taas oli ihan huipputreeni crossfit-salilla seurakavereiden kanssa. Sitä ennen uima-altaalla ennen uimahallin aukeamista. 
Nyt täytyy kyllä pahoitella viime aikaisten kuvien huonoa laatua. Oon opetellu ottamaan tuolla goprolla, kun sen saa ottamaan niitä kuvia itekseen. Toisin kuin iPhonen. Mutta ulkona ei tahdo riittää valo, ja toiseksi en sitä osaa kunnolla käyttää. Se pitäisi olla ottamassa kuvaa paljon lähempänä kuin ymmärränkään, ja joka kerta kattelen kuvia harmitellen kameran paikkaa. No onpahan ees jotain kuvamateriaalia. 😉


Treenattiin tempauksen kyykkyä. Mä oon aina vältelly tätä tempausta mun olkapään takia, koska painoa tulee käsille ja kädet on suorana, niin huonolla säkällä molemmat olkapäät napsahtaa pois sijoiltaan. Nyt kokeilin kepin kanssa, mutta 15kg:n tangon kanssa tuli jo suojeluvaisto päälle, enkä uskaltanu sitä nostaa suorille käsille. Vaihdoin kymppikiloiseen tankoon, ja uskalsin juuri ja juuri tehdä.

Mun kantapäiden alla tuupattiin lisäpala, koroke, että kyykyssä ei lantio ja selkä kippaisi. Taisi se auttaa vähän ja sain luvan mennä alas asti kyykkyyn.

Lopulta oli päivän treenin aika, ja se kuulosti tänään tällaiselta:
20 minuuttia aikaa, ja kierroksialla 21-18-15-12-9-6-3 liikettä. Eli ensin kaikkia 21, sitten 18 ja vipalla kierroksella 3.
Liikkeet:
Ambat-vatsalihasliike
Leuanvedot kuminauhan kera
Russian lunge eli mulle tarkoitti samaa kuin askelkyykkyhyppy.

Kiitos Juhalle, joka nappas kameran päälle tehtyään oman sarjansa loppuun. Sai kasan irvistyskuvia. 😉 Näissä kuvissa mennään lopun sarjoissa, ja hiki + syke + irvistys on suuri. 😀


Tammikuu:
Hiihto 2h 7min
Voima 5h
Juoksu 7h 20min
Uinti 9h 48min
Pyöräily 12h 29min
____________
Yhteensä 36h 43min + lihashuolto

Ninni

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

 
Tykkää jutusta