Crossfittii ja Botniaa

Viikonlopun treenit ovat ohi, ja samoin tietenkin koko viikon. Eilen viikon eka ja vipa uinti, joka oli kyllä hankalaa aluksi. Heti huomaa, kun ei oo viikkoon käyny. Päälle crossfittreeni. Rinnallevetotreeniä, ja lopuksi wod eli päivän treeni.

WOD oli seuraava:  5 rinnallevetoa ja 5 burbeeta. Lähtö minuutin välein ja kymmenen minuuttia on aika. Eli käytännössä molempia tuli 50. Burbeessa käydään päinmakuulla niin, että kyykystä hypätään punnerrusasentoon eli kädet pysyy paikoillaan, mutta viskataan jalat taakse ja sitten päästetään kädet irti lattiasta. Hypätään kyykkyyn ja ylös. Alla kuvat wodista. Taas kerran loistotreeni ja hiki lensi!! 🙂

Muuten, myös Jämin hiihto 42km peruuntui eiliseltä, ja sekin on siirretty maaliskuulle. Lumitilanne, lumitilanne.. Tälle päivälle merkitty pitkä hiihto korvaantui pitkällä pyörällä. Klo herätti 5:15, ja lähdin kohti Botniahallia toisen kerran tälle talvea. Nappasin kameran mukaan, kun otin seurakaverista muutaman kuvan. Samalla sain itestäkin iphonea parempaa kuvamateriaalia. Tai eihän malli miksikään muutu.. 😉 Mutta kännykällä ei saa pyöräilijää vauhdista ees ikuistettua. 😀
Tänään oli aika vähän porukkaa, olisko noin 30 henkeä. Pe klo 22 – la klo 10 oli Botnia 400. Tapahtuma, jossa ajetaan 12 tuntia, tai vähemmän. Jokainen oman mielensä mukaan. Se oli varmaan keränny paljon pyöräilijöitä, kun tänään porukkaa oli normaalia vähemmän.

Mä ajoin tänään tasan 2,5 tuntia, keskinopeudeksi näytti tulleen 29km/h ja kilometrejä näin ollen kertyi 72,5. Jos mun säädöt piti paikkaansa. 😀 Keskisyke 133, eli reilusti peekoota. Päälle kaksi kilsaa juoksua, sekin peekoota. 

Tälle viikolle eli seiskaviikolle tunteja kertyi:
Pyöräily 4h 12min
Voima 2h
Juoksu 1h 19min
Kuntonyrkkeily 1h
Uinti 57min
——————
Yhteensä 9h 27min
Ninni

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

 
Tykkää jutusta