Teen mitä huvittaa

Nyt on kesän kisat kaikki ohi. Maratonia ei tullu juostua, joten täytyy miettiä, että juoksenko keväällä vai vasta syksyllä. Tuntuu, että ens kesän kisoja pitää vähän alkaa kattelemaan.. Ainakin Finntriathlonin kisat alkaa täyttyä, jopa pikamatkan kisa. Hullua kyllä tää nykypäivän innostuneisuus, että kesän kisatkin buukataan syksyllä!

Nyt pidetään ohjelmanmukaisesta treenaamisesta taukoa ja tehään mitä huvittaa. 🙂 

Kuvat on viime viikon treeneistä. Juoksua, uintia ja sauvakävelyä rinteessä. Ei oo ollu huonoja treenejä olleskaan. 🙂 Juoksulenkillä tosin päätin, että maraton jää väliin. Uinnissa tuli yksi tekniikkaan liittyvä oivallus ja pakaroissa tuntui sauvarinteen jälkeen.

Viikko 42:
Uinti 50min
Juoksu 3h 2min
Kävely 3h 57min
——————-
Yhteensä 7h 49min

Hei, onko kirjoitustoiveita, että mistä mä rustailisin?

Ninni

10 vastausta artikkeliin “Teen mitä huvittaa”

  1. Kyllä olet supernainen! Saisiko vinkkejä puolimaratonille tai uintitekniikkaan? Sellaisia kantapään kautta hyväksi havaittuja juttuja, joita ei joka kuntoilulehdestä löydä. Tsemppiä treeneihin ja mukavaa loppusyksyä!

    • En ehkä kuitenkaan supernainen, mutta nainen! 😀 Kiitos, toteutan tuon toiveen varmasti! Ja kiitos ja samoin! 🙂

  2. Tauko ”treenaamisesta” tekee varmasti hyvää. Olisi mielenkiintoista lukea minkälaista treeniä teet pyörän osalta nyt talvikaudella. Maasto, traineri, voima, intervallia vai mitä pyörätreenisi pitää sisällään?

  3. Ylimenokausi on kiva, nauti siitä koko rahan edestä ja liikut just sen verran kuin tuntuu hyvältä. Ei mitään suunnitelmia tai ohjelmia. Niitä ehtii sitten talven pimeinä tunteina hinkkaamaan yllin kyllin 🙂

    Maratonin jättäminen väliin on varmasti ainoa oikea päätös jos siltä tuntuu ja sinä sait sen ”korvattua” vielä tosi uniikilla ja hienolla tavalla. Kiva lukea raporttia siitä miten yllätystä rakennetaan 🙂 Komea debyytti ystävälläsi ja vielä syntymäpäivänä!

    • Juuri näin! Viime vuonna tuli käytyä erilaisissa ryhmäliikuntatunneilla, pitäisköhän jatkaa sitä. 😉

      Sä olitkin jo tietoinen ylläristä etukäteen. Mutta oli kyllä kivaa, kun vielä toteutuikin niin täydellisesti! 🙂

  4. Mua kiinnostaa: mitä opit kaudesta ja miten se näkyy ensi kauden treenaamisessa? Ehkä oletkin jo kirjoittanut aiheesta…

  5. Käy testaamassa Pulssin uusi juoksumatto. Tykkäsin! Ei heilu ja on tukeva. Löytyy hyviä ohjelmiakin. Nimim. Intervallit onnistuu parhaiten matolla. 🙂

    • Mä inhoan intervalleja matolla! 😀 Mutta voishan sitä joku kerta alkulämmittelyksi testailla. 😉

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

 
Tykkää jutusta