Treenihuoneen muodonmuutos

Oon kauan jo haaveillut muutosta treenihuoneeseen. Vaikka mulla on kaksi kaappia täynnä treenivaatetta ja -kamaa, niin tarvin vähän lisää tilaa mm. kengille. Tuulikaapissa kun on ollut kasa lenkkareita ja pyöräilykenkiä, niin alkaa jo kaivata sinnekin tilaa. Viime viikonloppuna ostettiin Ikeasta hylly, ja vaihdettiin huoneessa järjestystä. Nyt on myös enemmän tilaa venyttelyille ja jumppailuille, eikä rullauksia varten tarvitse siirtyä olohuoneeseen.

Nyt oon tyytyväinen! Juoksumaton saa helposti käännettyä ja levitettyä, kun sitä tarvii. Muuten säilytän sitä pystyssä, jolloin vie vähemmän tilaa.

Ilmoittauduin Finntriathlonin maalisleirille Vierumälle. Se on ensi viikonloppuna. Loma- ja treeniviikonloppu, jee! Tekee kyllä nyt tosi hyvää! Perjantaina menomatkalla haen Signaturesta itselleni uudet lyhyemmät kammet triathlonpyörään. Kun kampien pituus vaihtuu, niin ajoasento menee uusiksi. Sitä katotaan samalla! 🙂 Maalisleirillä pyörätreenit tehdään trainerilla, joten joudun ottamaan mun surkean trainerin mukaan. En oo sillä ajanut metriäkään 1,5 vuoteen, mutta mukaan on siis otettava. 😀

Lemppari TRX-liikkeet

Aina välillä tekee hyvää poiketa normaalista saliohjelmasta, ja tehdä kehonpainolla treeniä. Tulee uutta ärsykettä lihaksistoon. Tässä mun viisi lemppariliikettä TRX-nauhoilla. Kolme sarjaa jokaista (10-15 toistoa), ja aikaa kuluu yhteensä puolisen tuntia.

Yhden jalan kyykky. Toistot aina molemmille jaloille, venyttää samalla lonkankoukistajaa.
Nosta lantio kunnolla ilmaan samalla kun vedät kantapäitä kohti pakaroita. Tuntuu takareisissä.
Vatsalihakset. Vedä jalat koukkuun kropan alle. Vinottaisia vatsalihaksia tehdessä vedä jalat sivulle.
Punnerrukset.
Hauikset.

Lupaan, että tulee hiki! Ja jos ei tuu, niin viistompaa asentoa kehiin. Nimittäin mitä viistompi asento, sen tehokkaampi treeni.